Τετάρτη, 16 Δεκεμβρίου 2009

Ξαφνικη .... εμπειρια (συνεχεια 2)

Υστερα απο λιγο εμφανιστηκε η φιλη της. Η αφεντικινα την χαιρετησε γιατι την ηξερε και ειπε οτι θελει να δει τη φιλη της. Ηρθε σε μας οπου μολις αντικρυσε το θεαμα τα εχασε. Τοτε τις ειπα και τις δυο οτι τις φωτογραφιες θα τις δωσω στην Αφεντικινα της και θα την απολυσι οποτε καλα θα εκαναν να μην ελεγαν τιποτε. Ζητησα απο τη φιλη της να την ντυσει με ο,τι πιο σεξυ και προστυχο μπορουσε το ιδιο και αυτη και εμενα. Θα φευγαμε ολες μαζι για μια βολτα στην αγορα και για ποτο και μετα στο σπιτι τους για να βγαλουμε τα "ματια" μας. Επανω στις φωτογραφιες με βλεπετε και με τη μια και με την αλλη. Ντυθηκαμε και φυγαμε αμεσως μια που η ωρα ειχε ερθει για το σχολασμα. Πηγαμε στην Αριστοτελους για καφε στο Ολυμπιον και αφου καπνισαμε και ειπιαμε τους καφεδες μας ξεκινησαμε για το σπιτι των κοριτσιων. Στο δρομο σταματησαμε σε ενα sex shop και προμηθευτηκαμε διαφορα αξεσουαρ...Φτασαμε στο σπιτι τους, ενα υπογειο μεγαλο διαμερισμα στην Ανω πολη.
Εκει η μικρη πηγε στην κουζινα να κανει καφε φιλτρου και εμεις καθησαμε να τα πουμε στο σαλονι. Η φιλη της πηγε για λιγο στο δωματιο και γυρισε με μια ημιδιαφανη κοντη νυχτικια και απο μεσα διεκρινα το καλσον της το μπορντω το σατινε γυαλιστερο χωρις στριγκ και σουτιεν και με κατι mules με φουντιτσα ροζ και 5ποντο τακουνακι. Αλλα κατι παραξενο φαινοταν, δεν καταφερα ομως να διακρινω καλα γιατι εκεινη τη στιγμη εμφανιστηκε η μικρη με τους καφεδες και εφερε και τασακια για τα τσιγαρα που ηδη ειχαμε αναψει. Εγνεψε στη φιλη της πονηρα κα ιχαμογελασε. Μας σερβιρε και αποσυρθηκε και αυτη στο δωματιο. Με τη φιλη της μιλουσαμε για τα ωραια της εσωρουχα και της ειπα οτι ειναι τυχερη που δουλευει στο συγκεκριμενο πασιγνωστο εσωρουχαδικο και εχει προσβαση σε καλες ποιοτητες και προσιτες προφανως τιμες. Σε λιγο εμφανιστηκε και η μικρη φορωντας μια ολοσωμη λυκρα φορμα με φερμουαρ στα στηθη και στο καβαλο της, με ποδαρακι και μακρια μανικια με γαντια και μια κουκουλα πισω της, με πλατφορμες σανδαλια με λουρια τυλιγμενα γυρω απο τις γαμπες της μεχρι τα γονατα της. Μεσα απο τη λυκρα μαυρη γυαλιστερη εφαρμοστη φορμα της διαγραφοταν στο ενα της μπουτι κατι που με εβαλε σε ερωτιματικα, αλλα καθησε διπλα στη φιλη της και δεν μπορουσα πλεον να διακρινω καθαρα τι ηταν. Της εκανα κομπλιμεντο για τη φορμα της και για τα παπουτσια της και χαμογελασε. στο λαιμο της προσεξα οτι φορουσε ενα δερματινο περιλαιμιο με ενα κρικο μεταλικο. Η φιλη της της επιασε απαλα το ποδι στο μπουτι της και την χαιδεψε διακριτικα. Τους ειπα οτι ειναι ταιριαστο ζευγαρι και ξαναχαμογελασαν. Ενω επινα τον καφε αρχισα να αισθανομαι καπως παραξενα. Ζλιζομουνα λιγο αλλα το περασα για υπνηλια. Καπνιζαμε και κουβεντιαζαμε για τις εμπειριες μας τις σεξουαλικες και για το φετιχ μου με τα καλσον αλλα και για το πως δεν λειτουργω καθολου ως ανδρας ενω εχω ανδρικο μοριο. Τις εξηγουσα οτι ειναι ανενεργο εντελως και πως δεν μπορει να σηκωθει αλλα και δεν με ενδιεφερε. Ειχα παρει εδω και χρονια ορμονες και απεκτησα και στηθος και ημουν πια μια κανονικη γυναικα που το μονο που της εμενε ηταν να κοψει το υπολοιπο αυτο αλλα κοστιζει και δεν εχω την οικονομικη δυνατοτητα να το πραγματοποιησω. Ενω τα συζητουσαμε ολα αυτα προσεξα οτι ολο και περισοτερο ζαλιζομουν. Η μικρη ειχε ερθρι πια διπλα μου και η φιλη της επισης. Με ειχαν πια αγκαλιασει και με χαιδευαν και μου ψιθυριζαν οτι θα ζησω με τοκο αυτα που ζησαν απο μενα και οι δυο τους.
Καποια στιγμη θυμαμαι σαν να αποκοιμηθηκα. Οταν ανοιξα τα ματια μου ημουν δεμενη σε ενα τραπεζακι με δερματινη, μπρουμητα με τα χερια μου δεμενα στα δυο μπροστα ποδια και τα ποδια μου στα δυο πισω. το στομα μου ηταν φιμωμενο με ενα μπαλακι καουτσουκενιο και φορουσα μονο το καλσον μου το λευκο το λυκρα το γυαλιστερο τα 15ποντα σανδαλια μου και τιποτε αλλο. Στην κωλοτρυπιδα μου αισθανομουν την ταπα αλλα καπως πιο χοντρη και μεγαλη. Ετσι που με ειχανν δεμενη δεν μπορουσα ουτε να λ=κουνηθω ουτε να φωναξω ουτε να δω τιποτε. Αρχισα να βογγαω για να με ακουσει καποιος. Εμεινα ετσι αρκετη ωρα χωρις να ξερω και ποση ακομα ημουν αναισθητη. Καποια στιγμη εμφανιστηκε η μικρη και ηρθε μπροστα μου με ενα μαστιγιο δερματινο πανω απο δυο μετρα. Φορουσε την ιδια φορμα αλλα ειχε φορεσει και την κουκουλα και μια μασκα και φαινοταν μονο το στομα της με τα κατακοκκινα χειλη της. Αμεσως απο πισω ηρθε και η φιλη της και τοτε ειδα οτι δεν φορουσε τη νυχτικια και ηταν μονο με το καλσον και τα mules της και με το strapon dildo στη μεση της ενα σχεδον 25ποντο με αρχιδια κιολας χοντρο περιπου 6εκατοστα και μαυρου χρωματος. Στα χερια της κρατουσε μια δερματινη πενηνταποντη σανιδα με καρφια γυρω γυρω. Φιλησε ρουφηχτα στο στομα τη μικρη και χωρις να μιλανε αρχισαν να με μαστιγωνει η μικρη στην πλατη μου και να με δερνει στον κωλο η φιλη της. Το καναν με παθος για δεκα λεπτα περιπου ενω εγω βογγουσα αλλα δεν μπορουσα να μιλησω και να φωναξω. Ειχα δακρισει απο τον πονο και αυτες ολο και πιο δυνατα με μαστιγωναν και με δερνανε. Και ενω πιστεψα οτι τελειωσε το μαρτυριο αυτο αλλαξαν μεταξυ τους και η μικρη με εδερνε και η φιλη της με μαστιγωνε σε πλατη ποδια και κωλο. Παραλληλα η μικρη μπαινοβγαζε τον δομητη απο οτι καταλαβα μετα στην κωλοτρυπιδα μου με βια και ταχυτητα. Ηταν ενας 20ποντος διαφανος δονητης με 8 εκατοστα παχος και νευρα και δεν ηξερα τι ηταν πιο φοβερο, το ξυλο, το μαστιγωμα ή το ξεκωλιασμα μου.
Καποια στιγμη ειδα τη μικρη να ερχεται μπροστα μου να κατεβαζει το φερμουαρ στο καβαλο της και να πεταει απεξω ενα ΤΕΡΑΣ 30εκατοστων με 10εκατοστα παχος μαυρο και με νευρα. Πηρε ενα βαζο λιπαντικη κρεμα και αφου τον αληψε καλα καλα ηρθε απο πισω μου και πριν προλαβω να παρω ανασα μου τον καρφωσε στην κωλοτρυπιδα μου. Θολωσα, ζαλιστηκα και εβγαλα μια πνιχτη κραυγη γαγκωνοντας το καουτσουκενιο μπαλακι στο στομα μου. ΕΙχε αρχισει να βυθιζει ολο και πιο πολυ την πουτσα της μεσα μου. Η φιλη της ηρθε απο μπροστα και εβγαλε την μπαλα απο το στομα μου και πριν προλαβω να πω κατι μου ανοιξε το στομα και εχωσε οσο πιο βαθια μπορουσε την πουτσα της στο λαρυγγι μου. Αρχισα να βηχω και να πνιγομαι ενω η μικρη με γαμουσε κανονικοτατα απο πισω και με βια περισση η φιλη της με τσιμπουκωνε με παθος απο μπροστα. Οπως ημουνα δεμενη και ακινητοιποιημνη δεν μπορουσα παρα να κουνιεμαι ολη μαζι για να διευκολυνω το γαμησι μου ωστε να μην ποναω πολυ και να ανοιγω ολο και πιο πολυ το στομα μου για να φαω ολην την πουτσα της φιλης της.
Ενω με γαμουσαν και με τσιμπουκωναν φιλιοντουσαν στο στομα γιατι ακουγα τα γλωσσοφιλα τους καθως εσκυβαν πανω απο την πλατη μου και τα σαλια τους τα ενιωθα στην πλατη μου. Την πουτσα της η μικρη μου την ειχε καρφωσει πανω απο το καλσον μου και το ειχε βυθισει και αυτο κανοντας το κατι σαν προφυλακτικο αλλα με γρατζουνουσε και με ερεθιζε πολυ μια που ηταν λυκρα και 20denier οποτε και αντεχε με την ελαστικοτητα του στην πιεση. Μαζι με το ξεκωλιασμα η μικρη με εδερνε με την δερματινη σανιδα της με τοσο δυναμη που δεν ξερω αν πονουσα απο το ξυλο ή απο το γαμησι του 30ποντου πιο πολυ. Η φιλη της με τσιμπουκωνε και με εφτυνε πανω στο ανοιχτο στομα μου για να καταπιω τα σαλια της. Αυτο κρατησε για πολυ ωρα πανω απο μια ωρα πιστευω. Παραλληλα, σε καποια διαστηματα τραβουσαν και φωτογραφιες που αργοτερα μου τις δειξαν και μου ειπαν οτι ηταν το ντοκουμεντο ασφαλειας τους.

Συνεχιζετε.............................

Δεν υπάρχουν σχόλια: