Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2009

Ξαφνικη .... εμπειρια (συνεχεια)


Εφυγα λοιπον απο το καταστημα της μικρης και πηγα στης φιλης της λιγο πιο κατω στην Τσιμισκη. Μπαινοντας μεσα την αναγνωρισα απο την περιγραφη της μικρης. Οντως ηταν μια απιθανη αμαζονα με μακρια καστανοξανθα μαλλια ατελειωτα μακρια και αδυνατα ποδια με γυαλιστερο σαμπανιζε καλσον μια μπλουζα καφεκοκκινη τρουακαρ φουστα μινι μπλουτζην και χρυσοκαφε 10ποντες γοβες. Το προσωπο της λεπτεπιλετο και απαλα μακιγιαρισμενο. Κατευθυνθηκα σε αυτην και της ζητησα να ε βοηθησει να επιλεξω ενα ρομπακι διαφανο και καποια καλσον. Ηταν μαζι με μια αλλη Κυρια 50 ετων περιπου που καθοταν νοχελικα στο ταμειο και μιλουσε στο κινητο της. Κατεβηκαμε καποια σκαλοπατια στο αλλο επιπεδο του καταστηματος και στο βαθος του αρχισε να μου διχνει καποια ρομπακια διαφανα σε διαφορα χρωματα και σχεδια. Τη ρωτησα αν θα μπορουσε για να τα δω πως επεφταν στους ωμους να φορεσει καποια απο αυτα. Της εκανα καποια περιττα κομπλιμεντα για το αλαβαστρινο σωμα της και μου ειπε Ο.Κ.. Πηγε να φορεσει το πρωτο πανω απο τη μπλουζα της αλλα τη σταματησα πιανοντας της το χερι απαλα. Εσκυψα κοντα στο προσωπο της και της ψιθυρησα οτι θελω να βγαλει τη μπλουζα της για να ειναι η εφαρμογη απολυτη και ρεαλιστικη. Κοντοσταθηκε και κοκκινησε αιφνιδιασμενη. Αλλα με ενα μου απαλο χαδι στα μαλλια της και ενα "φιλικο" φιλακι στο μαγουλο ηταν αρκετα για να την πεισουν. Εβγαλε τη μπλουζα της και εκπληκτη ειδα οτι δεν φορουσε σουτιεν - γιατι πολυ απλα δεν το χρειαζοταν - το στηθος της ηταν στητο και μεγαλο με καφε μεγαλες ρωγες ελαφρα ερεθισμενες και σηκωμενες. Τη βοηθησα να φορεσει το πρωτο λευκο διαφανο ρομπακι με πον πον και κορδονακια. Τη γυρισα γυρω γυρω και ασυναισθητα της επιασα το στηθος καθως στριφογυριζε. Τιναχτηκε πισω αλλα δεν της αφησα περιθωρια αντιδρασης καθως της το εβγαλα και της εδωσα ενα κοκκινο λιγο μακρυ ρομπακι. Τα ειχε χασει και ηταν πλεον μια κουκλα στα χερια μου που δεν προλαβαινε να αντιδρασει στα πιασιματα μου και τα γυρισματα και αλλαγες. Τοτε την επιασα μαλακα και της ψιθυρισα στο αυτι οτι περασα πριν λιγο απο την ερωμενη και φιλη της στο αλλο μαγαζι με τα ρουχα και πως οντως ανταποκρινοταν στις περιγραφες της... Πριν προλαβει μαλιστα να πει το οτιδηποτε της ζητησα για να εχω μια πιο ολοκληρωμενη αποψη για το τελευτειο ρομπακι που φορουσε να βγαλει λιγο τη φουστα της που χαλουσε την ολη εικονα μια που επειδη ηταν μπλου τζην κατεστρεφε την ολη παρουσιαση. Πριν μου απαντησει της κατεβασα το φερμουαρ και χωρις να αρθρωσει λεξη της κατεβασα τη φουστα. Δευτερη εκπληξη ηταν οτι φορουσε μονο το καλσον κατασαρκα χωρις κιλοτακι. Εβαλε τα χερια της μπροστα στο καλοξυρισμενο της μουνακι πανω απο το καλσον κα αναδιπλωθηκε βαζοντας το ενα ποδι μπροστα απο το αλλο για να ...κρυφτει, αλλα με ενα αποτομο τραβηγμα μου των χεριων της και ενα χαδι στο λαιμο της την εκανα να αποκαλυφθει πληρως. Ειχε κατακοκκινησει και πηγε να σηκωσει το χερι της εκνευρισμενη αλλα την αφοπλισα πιανοντας της τα χερια και σφιγκοντας την πανω μου. Τοτε τη φιλησα με παθος και χωνοντας τη γλωσσα μου μεσα στο στομα της μη μπορωντας να φωναξει. Με το ενα μου χερι ειχα πιασει τα χερια της και με το αλλο ειχα πιασει το μουνακι της πανω απο το καλσον και το χαιδευα και το ετριβα μαζι. Ηταν ηδη τοσο υγρο που καταλαβα οτι ειχε καυλωσει αλλα και θυμωσει και ντραπει και .... Τη φιλουσα για αρκετη ωρα και την ειχα στριμωξει πανω στον παγκο με τα ρομπακια και της ετριβα το μουνακι της πανω απο το καλσον και αφηνοντας πια τα χερια της χαιδευα τις ρωγες απο τα στηθη της που ειχαν τωρα πια γυνει τοσο σκληρες και στητες που μπορουσες να κρεμασεις κουδουνια απο αυτες... Της επιασα το ενα χερι και της το οδηγησα αναμεσα στα ποδια μου και ευθεις επιασε πανω απο το καλσον μου το γυμνο μου πουτσο. Πηγε να τραβηχθει απο την εκπληξη αλλα δεν της αφησα περιθωρια. Την χουφτωσα και τη φιλησα τοσο αισθησιακα και δυνατα αλλα και της ειχα χωσει το χερι μεσα στο καταβρεγμενο της μουνακι που κατερρευσε και αρχισε να με φιλα με περισσο παθος με τη γλωσσα της και να μου χουφτωνει τον πουτσο πανω απο το καλσον. Τοτε την τραβηξα μεσα στο δοκιμαστηριο και με μια αστραπιαια κινηση της εδεσα με τις χειροπεδες μου τα χερια πισω απο την πλατη της και γυρω απο μια κολωνα που υπηρχε εκει. Εβγαλα το καλσον μου και της το εχωσα μεσα στο στομα για να μην φωναζει και αρχισα να της κανω ενα γλυφομουνι πανω απο το καλσον της που ειχε υγραθει και μαλιστα τα υγρα της ειχαν αρχισει να τρεχουν κατω απο τα μπουτια της. Με το μαστιγιο που ειχα μεσα στην τσαντα αρχισα να της μαστιγωνω το μουνακι και τα βυζια της. Ειχε τρελλαθει εκλεγε απο τον πονο και την ηδονη αλλα και απο την αγωνια μηπως ερθει η Αφεντικινα της και τη δει ετσι και .... Αφου την εγλυψα καλα καλα και της εσχισα το καλσον της εβγαλα το κινητο μου και τραβηξα αρκετες φωτογραφιες της ετσι οπως ηταν. Τις εστειλα στη φιλη της την ιδια στιγμη και της εγραψα να ερθει αμεσως αλλιως θα εφευγα και θα αφηνα την ερωμενη της εκει δεμενη.

Συνεχιζεται...........

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Can you buy vibrators at spencers gifts?? Without being 18?
. If not where else can you get them if your not 18?
.
my site :: click here