Σάββατο, 5 Σεπτεμβρίου 2009

Ξαφνικη .... εμπειρια


Τριτη πρωι σηκωνομαι και ετοιμαζομαι για την αγορα. Κανω εναν καφε και τον παιρνω στο δωματιο για να ολοκληρωσω το μακιγιαζ μου αφου πρωτα μπηκα στο μπανιο για ενα ντουζ και το απαραιτητο σχολαστικο ξυρισμα μασχαλων, μπιγκινι, ποδιων και χεριων μου. Μετα την κρεμα ημερας και τις απαραιτητες ρουφηξιες μου στον καφε απλωσα ενα ρουζ στο προσωπο και με χρωματα παλ εκανα ενα επιμελημενο και απαλο μακιγιαζ στα ματια μου και τονισα τα βγαλμενα φρυδια μου. Εβαλα μια ανοιχτοχρωμη μπλε μασκαρα που υπερτονιζει το μηκος των ουτως η αλλιως μεγαλων βλεφαριδων μου και ενα κοκκινο κραγιον με περλες ωστε να λαμπιριζουν τα σαρκωδη χειλια μου.

Ωρα για το ντυσιμο μου, μια κρυα μερα φθινοπωρινη, με μουντο καιρο και γκριζα συννεφα πανω απο τη Θεσσαλονικη. Ανοιξα τη ντουλαπα μου και κοιταζα οπως παντα σαστισμενη τα ατελειωτα μινι φορεματα και φουστακια μου τις πουκαμισες και τα μπουστακια μου αλλα και τα μπλουζακια και τις βραδινες τουαλετες μου. Την ξανακλεισα και κατευθυνθηκα αρκετα - οπως παντα - καυλωμενη στη συρταριερα με τα εσωρουχα και τις καλτσες και καλσον μου. Ανοιξα το τελευταιο συρταρι και εβγαλα ενα ταγκα λευκο σατεν με μια ενσωματωμενη ταπα για την κωλοτρυπιδα μου. Λιπανα λιγο την 5ποντη ταπα με κρεμα και το φορεσα βυθιζοντας την ταπα μεσα ολη και κανοντας με να ανατριχιασω. Φορεσα τις καταλευκες σατεν λυκρα καλτσες με σιλικονη κανοντας τα ποδια μου να λαμπουν απο τη σουπερ γυαλιστερη υφη τους. Πηρα απο το μουσικο μου κουτακι τα κοσμηματα για τις θηλες μου και τα τσιμπησα σε αυτες αφηνοντας τα δυο χρυσα μπαλακια να πατησουν με δυναμη στις ρωγες μου που ειναι παντα ερεθισμενες και ορθιες. Σηκωθηκα και ανοιξα ξανα τη ντουλαπα μου και πηρα μια λευκη διαφανη σατεν κοντη πουκαμισα με βαθυ ντκολτε και στρογγυλα μικρα χρυσα κουμπακια. Τη φορεσα και αισθανθηκα να χαϊδευει το κορμι μου. Περασα και ενα σατεν μαυρο τσοκερ στο λαιμο μου με ασπρη κορδελιτσα και ενα μικρο φιογκακι μπροστα της. Πηρα μια κολλητη μινι 20ποντη μαυρη σατεν φουστα και τη φορεσα χαμηλομεσα, ωστε να φαινεται η κοιλιτσα μου και φορεσα την μεσατη αλυσιδιτσα με την επιγραφη "slut" που μου ειχε κανει δωρο η πρωην μου απο ενα ταξιδι στο Παρισι. Κοιταχτηκα στον ολοσωμο καθρεφτη της ντουλαπας μου και ειδα οτι ημουν μια χαρα. Ανοιξα τη ντουλαπα με τα παπουτσια μου και διαλεξα ενα 10ποντο ζευγαρι μαυρα λουστρινι peep toes με κοκκινη εσωτερικη επενδυση και κοκκινη σολα και κοκκινη σατεν κορδελιτσα που δενει μπροστα πανω απο τα δακτυλα, στο κουτουπιε. Καθησα για λιγο να θαυμασω το ντυσιμο μου και μετα ρουφηξα ακομα μια γουλια απο τον καφε μου. Εκανα τα μαλλια μου και ειδα αν η τσαντα μου ειχε ολα τα απαραιτητα... Ενα απο αυτα ειναι ενα ζευγαρι χειροπεδες, αλλα και ενα μαστιγιακι δερματινο με κομπους στην ακρη.

Πηρα το κινητο μου και τα κλειδια μου φορεσα μια καπαρντινα ελαφρια σε λευκο με μαυρο καρρε και βγηκα εξω. Μπηκα στο αυτοκινητο μου και κατευθυνθηκα στο κεντρο οπου παρκαρα σε ενα γκαραζ και αρχισα να περιφερομαι στις βιτρινες των μαγαζιων. Πρωτη μου σταση ηταν ενα καταστημα με ρουχα casual. Μπηκα μεσα και μια πωλητρια με πλησιασε και με ρωτησε αν μπορουσε να με εξυπηρετησει. Ηταν κοντουλα και αδυνατη με απλο καρε μαλλακι, ροζ πουκαμισακι καρω και τζην παντελονι σκουρο μπλε κολλητο με αθλητικο ροζ puma παπουτσακι. Της ειπα οτι θα ηθελα καρω κοντη πλισε φουστα σε κοκκινο, ροζ ή πρασινο συνδιασμο χρωματων και καποια πουκαμισα για να συνδιαζεται.Προθυμα μου εφερε καποιες φουστες σε κλασσικο καρω κοκκινο με μαυρο αλλα ψηλομεσες και αρκετα μακριες κοντα στο γονατο. Της εδειξα τη δικη μου φουστα και της ειπα οτι το μηκος το θελω σαν και αυτη και την ειδα οτι χαμογελασε και κοκκινισε λιγουλακι οταν οπως της εδειχνα το μηκος της φουστας μου επειδη εκανα μια ελαφρια κινηση με το ποδι μου φανηκε το επανω μερος της σιλικονης της καλτσας μου. Ηταν περιπου 20-22 ετων και ντροπαλη απ΄οτι ειδα. Της χαμογελασα και της ειπα οτι παροτι ειναι πανεμορφη και φρεσκια μαλλον δεν εχει επιχειρησει να φορεσει σεξι ρουχα και καλτσες. Αυτη δεν ηξερε τι να πει παρα μονο χαμογελασε και μου ειπε οτι σε καρω δεν εχουν κατι πιο κοντο δυστυχως. Το βλεμμα της ομως δεν ξεκολλουσε απο πανω μου και κατακοκκινη πλεον την ειδα να ιδρωνει. Της επιασα απαλα και διακριτικα το χερακι της και της ειπα οτι δεν πειραζει που με κοιταζει ετσι. Χαμογελασε και μου ειπε οτι η φιλη της που μενουν μαζι ντυνεται σαν εμενα αλλα αυτη δεν το τολμα γιατι ειναι κοντη και αδυνατη και ...ασχημη. Πιστευει πως για να ντυθει καποια ετσι πρεπει να ειναι ψηλη και μανεκεν... Τη ρωτησα αν η φιλη της ηταν μανεκεν και μου ειπε οτι ειναι πολυ ομορφη και σεξυ και δουλευει σε κοντινο πολυ γνωστο μαγαζι εσωρουχων. Σιγα σιγα η μικρη χαλαρωσε και ξεθαρεψε. Της ζητησα να μου δειξει αλλες κοντες φουστες που αυτη θα επελεγε να φορεσω εγω συμφωνα με το κριτηριο της σαν να εντυνε τη φιλη της, αλλα να ειναι τοσο σεξυ που η ιδια να μην το αντεχε... Μου εδωσε μια κοκκινη κοντη stretch φουστα και μια πλισε κοκκινη με λευκο εξισου κοντη. Τις πηρα και τη ρωτησα που ειναι το δοκιμαστηριο. Με οδηγησε στο βαθος πισω και μου ανοιξε την κουρτινα. Μπηκα μεσα και της ειπα να μην φυγει μηπως και χρειαζομουνα αλλο νουμερο ή χρωμα ή φουστα. Επειδη δεν ειχε καθολου κοσμο λογω ημερας - τριτη - και κρισης αγορας εμεινε εκει. Εγω μισοεκλεισα την κουρτινα και την εβλεπα απο το μεγαλο καθρεφτη. Εβγαλα τη μαυρη μου φουστα και εμεινα με το ταγκα μου. εβαλα την πλισε φουστα και ειδα τοτε οτι η μικρη με κοιταζε απο το ανοιγμα της κουρτινας και ειχε ιδρωσει. Ανοιξα αποτομα την κουρτινα και σαν να μην τρεχει τιποτα τη ρωτησα αν της αρεσει η φουστα πανω μου. Εφνιδιαστηκε και τρευλισε λεγοντας πως ειμαι τοσο ομορφη και σεξυ που ο,τι και να φορουσα θα μου πηγαινε. Μπηκα ξανα μεσα και χωρις να κλεισω την κουρτινα εβγαλα την πλισε και φορεσα την κοκκινη stretch μινι φουστα. Η μικρη ειχε μεινει καγκελο και με κοιταζε με ανοιχτιο το στομα αιφνιδιασμενη πληρως. Μολις φορεσα τη φουστα εβαλα το ποδι μου σε ενα σκαμπο και ταιριαξα την καλτσα μου σηκωνοντας την μεχρι το τελος του ποδιου μου για να μην φαινεται κατω απο τη φουστα. Εκανα το ιδιο και με την αλλη καλτσα. Η μικρη ειχε γινει λουτσα στον ιδρωτα και με κοιταζε με ορθανοιχτα τα ματια. Τη ρωτησα σαν να μην ετρεχε τιποτε αν ηταν καλη η φουστα πανω μου και μηπως δεν ταιριαζε με το ολο ντυσιμο μου. Ξεροκαταπιε και μου ειπε πως αν ηταν ανδρας θα ειχε λιποθυμησει... ή θα ειχε ορμηξει... προσπαθωντας να διασκεδασει την αμηχανια της. Της λεω πως και οι γυναικες εχουν ψυχη και πως αν ηταν η φιλη της αντι για μενα μπροστα της τι θα της απαντουσε; Η μικρη τα χασε και μου λεει οτι με τη φιλη της ειναι πολυ κολλητες και δεν ειναι το ιδιο με μενα και πως αν ηταν η φιλη της ντυμενη ετσι μπροστα της θα αντιδρουσε διαφορετικα. Τη ρωτησα τι εννοουσε και παραλληλα την πλησιασα σε αποσταση αναπνοης ανοιγοντας τα ποδια μου κανοντας τη μινι stretch κοκκινη φουστιτσα να σηκωθει και να φανουν οι καλτσες μου και το λευκο σατεν ταγκα μου, αλλα χωρις να φαινεται οτι το εκανα επιτειδες. Μου απαντησε οτι καταρχην η φιλη της δεν θα φορουσε ταγκα γιατι φοραει μονο καλσον χωρις κυλοτακια και πως θα ηταν αδυνατον να της αντισταθει σε ενα τετοια look. Ασυναισθητα εκανα μια κινηση και εριξα την τσαντα μου απο το σκαμπο που την ειχα ακουμπησει διπλα μας και επεσε κατω αποκαλυπτοντας τις χειροπεδες και το μαστιγειο. Αργησα να τα σηκωσω και η μικρη εκανε αφθορμητα την κινηση να μαζεψει την τσαντα μου για να μου τη δωσει. Μαζευοντας τα πραγματα μου εμεινε κοκκαλο οταν πηρε στα χερια της τα δυο αντικειμενα και χωρις να χασω χρονο τις τα πηρα απο τα χερια και τα εβαλα μεσα στην τσαντα λεγοντας την οτι την ευχαριστω που με βοηθησε να τα μαζεψω. Η μικρη ειχε αναψοκοκκινκισει και τη ρωτησα σαν να μην ειχε συμβει τιποτα αν με τη φιλη της απλα συγκατοικουν ή εχουν πιο στενη σχεση. Η μικρη κομπιασε και της ειπα να μην ντρεπεται μια που τωρα γιναμε φιλες και εμαθε και καποια απο τα μυστικα μου... Δυστυχως η αφεντικινα της τη φωναξε και ετσι διακοπηκε αυτη μας η προσεγγιση. Της ειπα ομως οτι θα επισκεφθω το μαγαζι της φιλης της και θα δω και απο κοντα ποσο ομορφη και σεξυ ειναι. Της ρωτησα το ονομα της και αυτο της φιλης της και της εκλεισα το ματι φευγοντας.

Συνεχιζεται.........................


1 σχόλιο:

TAKA είπε...

RANIA FOBERH H ISTORIA SOU.EIMAI AFENTHS AUSTIROS KAI PAIDAROS KAI MPORO NA PO OTI EXEIS TALENTO MEGALO KAI EISAI KAI POLY OMORFH.FILIA!!!!!GEORGE